اموزش سلامت
اموزش سلامت

اموزش سلامت

چند راه برای سوزاندن کالری بدون دویدن

 

ابتدا 10 بار اسکات، 10 بار دراز نشست، 10 بار شنای سوئدی بروید. می‌توانید این سیکل را به مدت 4 دقیقه انجام دهید. سپس به مدت یک دقیقه طناب بزنید. این کار باعث فعالیت قلبی – عروقی شما می‌شود. 
ادامه مطلب ...

درمان بزرگی شکم خانم ها

چربی ذخیره شده در شکم یکی از مقاوم ‌ترین و در عین حال هشدار دهنده ‌ترین نوع چربی هاست.افزایش دور کمر آقایان بیش از ۱۰۲ سانتی‌متر و در خانم ها بیشتر از ۸۹ سانتی‌متر منجر به افزایش خطر ابتلا به دیابت و بیماری‌های عروق قلب می‌شود (سندرم متابولیک) و به هرحال از لحاظ زیبایی هم یکی از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود.
● پس برای رهایی از آن لطفاً به نکات زیر توجه بفرمایید: 
ادامه مطلب ...

ماء‌الشعیر باعث لاغری می‌شود؟

مجله سیب سبز - عذرا جوانمردی: سال‌ها پیش که هنوز پای اینترنت به خانه‌ها باز نشده بود، تعداد انگشت‌شماری از کتاب‌ها خواننده داشت و دست به دست می‌شد؛ ازجمله این کتاب‌ها، خواص گیاهان و میوه‌جات و - در یک کلام خوردنی‌ها- بود.

برای مردم جالب بود بدانند هر لقمه‌ای که به دهان می‌برند، چه اتفاق خوبی برای بدن‌شان می‌افتد و از طرف دیگر برای حفظ سلامت چه لقمه‌هایی را نباید به دهان ببرند. با ورود اینترنت به زندگی و دسترسی آسان به اطلاعات، شایعات پیرامون خواص مواد خوراکی شدت بیشتری گرفت که بعضی از آنها صحت نداشتند. مثلا درباره ماء‌الشعیر حرف‌های زیادی هست که شک و شبهه  زیادی دارد. به همین دلیل دکتر مینا محبی، دستیار طب سنتی صحت و سقم شایعات مربوط به ماء‌الشعیر را از دیدگاه طب سنتی بررسی می‌کند.
 
ادامه مطلب ...

پاکسازی دستگاه گوارش با این 4 میوه

 

پاکسازی دستگاه گوارش با این 4 میوهمیوه ها با توجه به خواص متعددی که دارند بهترین غذا در فصل تابستان به شمار می آیند لذا پزشکان مصرف میوه را برای حداقل دو روز در هفته ضروری می دانند.

مشاوران غذا درمانی نیز مصرف میوه را بهترین وسیله برای پاکسازی دستگاه گوارش و کاهش وزن می دانند.
 
ادامه مطلب ...

دندان های خود را به این شکل سفید نگهدارید

رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های سفیدمان به چشم بیاید برای بسیاری از ما اهمیت دارد. بیشتر ما آدم‌ها دوست داریم که در زمان لبخند زدن، دندان‌هایمان براق و درخشان دیده شوند.
 
ادامه مطلب ...