اموزش سلامت
اموزش سلامت

اموزش سلامت

با "ساسی" چربی‌ها را آب کنید!

با این نوشیدنی تنها در عرض یک ماه می‌توانید حدود پنج کیلوگرم (10 تا 12 پوند) وزن خود را کم کنید و به هیچ کار دیگری هم نیاز ندارید. بدن شما با کمک این نوشیدنی در بهترین حالت خود باقی می‌ماند.
با چاقی به یکی از کابوس‌های شبانه‌روزی مردان و زنان تبدیل شده است. اکثر افراد چاق گاهی هم ورزش می‌کنند، اما حتی موفق نمی‌شوند یک کیلو هم کم کنند.

رژیم‌های غذایی البته بی‌تاثیر نیستند، اما اغلب افراد نمی‌دانند که رژیم غذایی به تنهایی در طولانی مدت چندان تاثیرگذار نیستند. برخی از کارشناسان امور تغذیه معتقد هستند که چربی سوزی باید یک فرآیند کاملا طبیعی باشد و نباید به بدن آسیبی برساند.  
ادامه مطلب ...

کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان

این بیماری مانند یک بمب ساعتی است که می تواند در بدن افراد وجود داشته باشد و به همین دلیل آنها هم باید بیشتر به این موضوع توجه کنند. کبد چرب که به معنای تجمع چربی در کبد است، طی سه مرحله پیش می رود.
کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان
نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند هرچه زودتر متوجه مشکل شویم و به فکر درمان آن باشیم، اما زمانی که بعضی از بیماری‌ها بدون علامت باشد، چطور؟ آن زمان چه کاری از دست ما ساخته است؟ بی‌شک، بیماری‌ها و اختلالات متعددی وجود دارد که بدون علامت بروز می‌کند و به همین دلیل ممکن است مدتی هم تشخیص داده نشود.

کبد چرب هم یکی از همین بیماری هاست؛ بدون علامت، اما شایع و مهم. البته جالب است بدانید روش های درمان و پیشگیری از بروز کبد چرب هم خیلی سخت و پیچیده نیست. فقط باید کمی بیشتر به فعالیت های جسمی و رژیم غذایی تان توجه کنید. 
ادامه مطلب ...

گرمازدگی کودکان و درمان آن

اگر کودکی در معرض گرما قرار گیرد، دمای بدنش افزایش می­ یابد و حالت­های یک کودک تب­ دار را پیدا خواهد کرد یعنی گونه هایش سرخ و دچار تعریق می شود. البته علایم دیگری مانند بی­ حالی یا در مواردی تهوع و استفراغ نیز بروز می­کند. چنین کودکی به تدریج دچار کم آبی بدن می­شود که به صورت چشمان گود افتاده، کاهش اشک، خشکی مخاط دهان و کاهش طراوت پوست نشان داده می­شود. گرمازدگی کودکان و درمان آن
 
ادامه مطلب ...

تاثیر شگفت انگیز سیر بر اعصاب

محققان دانشگاه میزوری آمریکا در یک مطالعه متوجه شدند که سیر می تواند به روش های بسیاری موجب سالم نگاه داشتن انسان ها شود. به گفته این محققان ماده موجود در سیر مانع از بروز بیماری های عصب شناختی مرتبط با سن از جمله آلزایمر و پارکینسون می شود. 
ادامه مطلب ...

تشخیص سلامتی از روی پاها

       

به گفته متخصصان، چشم آینه روح است، اما پا هم می‌تواند درباره وضع سلامت موارد بسیاری را بازگو کند. 
ادامه مطلب ...